באחד הבלוג-פוסטים הקודמים ציינתי את העובדה שיצא לי לקרוא מאמר על כך שעד 2021, מעריכים כי 80% מהתוכן שאנחנו נצרוך ברשת יהיה בוידאו.
כבר היום ניתן להרגיש שאנחנו מתחילים לאבד סבלנות כאשר יש פוסט מלל ארוך, ואפילו לתמונות אנחנו כבר מגיבים פחות ופחות. וידאו תופס לנו את העין ומסקרן אותנו יותר.
אחד הדברים שעשיתי אצלי בקהילה בהקשר לנ"ל, וצבר תאוצה בלתי רגילה ואהדה רבה בקרב חברי הקהילה, הוא לפתוח את "ערוץ הוובינרים" של הקהילה ?
בהמשך לפוסט הזה שהעלתי בקבוצת הפייסבוק, יצרתי שאלון ב-Google Form בו החברים המעוניינים נתבקשו לציין באיזה נושא היו רוצים להעביר וובינר, מועד אפשרי להעברת הוובינר ופלטפורמה מתאימה.
לרוב, הוובינרים נעשו בפלטפורמה חיצונית, לדוגמא ZOOM ,Gotowebinar ונוספות.
בתגובה לפוסט הנ"ל, הזמנתי את חברי וחברות הקהילה להרשם:
לחברים המעוניינים להעביר וובינר בקהילה, איך זה עובד?
קודם כל - ממלאים את הטופס.
בשאלון תפרטו את נושא הוובינר שתרצו להעביר וקצת על מי אתם ומה אתם מתכוונים ללמד אותנו.
לאחר מכן נתעדכן לגבי תאריך, שעה ופלטפורמה להרצאה לחברי הקהילה.
אחת לשבוע וחצי בממוצע יש וובינר במסגרת הקהילה, במגוון נושאים הקשורים ישירות לנושא הקהילה.
מלבד התוכן המצויין והאיכותי, זה נותן את האפשרות לחברי הקהילה להערך ולהרשם לקבלת התוכן, ויוצר המון באזז ומעורבות בפוסטים הקשורים לוובינרים השונים.
כל הוובינרים מוקלטים, וההקלטות עולות לקבוצה, לטובת החברים אשר לא יכלו להיות זמינים במועד הוובינר, וגם לטובת החברים שפספסו והחברים החדשים שיצטרפו בהמשך.
בצורה זו יצרנו מאגר מידע (database) מצויין של וובינרים בתוך קבוצת הפייסבוק.
תוכלו למצוא מידע, טיפים, הרצאות וראיונות על ניהול קהילות דיגיטליות, העוסקים בין היתר בתהליך בניית הקהילה, עידוד מעורבות בקהילה, מודלים עסקיים, ויצירת קהילת לקוחות עבור בעלי עסקים
באתר, דף הפייסבוק או ערוץ היוטיוב.