לאחרונה שומעים יותר ויותר על ׳מנהלי קהילה׳ שמצליחים להפוך אותה למנוף עסקי חשוב.
אבל אחד הדברים ששומעים כמעט מכל מי שפותח קבוצה הוא "פתחתי קבוצה, הכנתי תוכן איכותי, אנשים מצטרפים, אני מעלה פוסטים עם מלא ערך וידע, אבל כל מה שאני שומע זה "צרצרים"...
אז איך אפשר להעלות את המעורבות בקהילה?
בסדנה הזו נעבור על כלים שאני קורא להם "מאיצי מעורבות" או במונח המקצועי Engagement Boosters, אשר יעזרו לנו לעודד מעורבות בקהילות שאנו מנהלים בצורה סיסטמטית מוכחת מה"שטח" שתהפוך את תהליך יצירת המעורבות להרבה יותר מהנה.
מקס פרידמן, מלווה בעלי עסקים ועצמאים בבניית קהילה דיגיטלית כחלק מהאסטרטגיה השיווקית לקידום ופיתוח העסק.
בהרצאות שלו הוא מקפיד לשים דגש על ה"איך" ולא על ה"מה", דואג להראות את הדרך ולא רק את המטרה.
תוכלו למצוא ברשת מידע, טיפים, הרצאות וראיונות שהוא מעביר על ניהול קהילות דיגיטליות, העוסקים בין היתר בתהליך בניית הקהילה, עידוד מעורבות בקהילה, מודלים עסקיים, ויצירת קהילת לקוחות עבור בעלי עסקים.
לינק להקלטה >> לחצו כאן