מניהול קהל לניהול קהילה - ואיך זה תורם לעסק שלך
הרצאה בה אני מסביר את היתרונות העצומים שיש לעסק אשר בנה סביבו קהילת לקוחות.
המותגים הגדולים כבר הבינו שהגישה של ניהול קהל לקוחות היא גישה השייכת לעולם הישן, וכי העולם החדש הוביל אותם לפתח סביבם קהילת לקוחות פעילה ומעורבת עם הרגשת שייכות חזקה לקהילה ולמותג.
אנחנו כבעלי עסקים רוצים להקיף את עצמנו בקהילה של אנשים שיהיו האוהדים והשגרירים שלנו, שיספרו עלינו בגאווה בכל מקום, שיהוו לקוחות נאמנים ויעמדו לצידנו גם ברגעי משבר.
בהרצאה אתן מספר טיפים שיסייעו לכם להתחיל בבניית קהילת האוהדים שלכם.
משך ההרצאה: שעה וחצי
מיועדת ל: בעלי עסקים אשר מבינים את כוחן וחשיבותן של קהילות ומעוניינים לבנות לעצמם קהילת לקוחות למינוף העסק.