או יותר מדוייק, מהו המרכיב בזהות של חברי הקהילה שלכם אשר מקבל מענה אצלכם בקהילה? או מהו המרכיב שחברי הקהילה שלכם מעוניינים להוסיף לזהות שלהם?
היי חברים, ממשיך בפוסטים עם טיפים והמלצות לבניית קהילה דיגיטלית (הנסיון שלי הוא בקהילה מקצועית). הפעם אדבר על זהות בקהילה.
הזהות של כולנו מתחלקת לכמה מישורים (זהויות משנה), אדגים על עצמי:
הזהות שלי מתחלקת בין (מציין כמה מישורים, יש כמובן נוספים) -
מהנדס תעשיה וניהול
תקציבאי פרסום
בעל
פרילנסר (עצמאי)
מנהל קהילה
משקיע (נדל"ן)
כל מישור כזה דורש מענה לצרכים שלו, אחת הדרכים לתת לו מענה היא באמצעות קהילה אשר גם שם החברים חולקים את אותו המרכיב בזהות ובה אנחנו יכולים להעניק תמיכה האחד לשני.
בקהילה שאני מנהל מתבטא המרכיב - משקיע נדל"ן.
משקיעי נדל"ן אשר מחפשים מקום להתייעץ ולייעץ מוצאים מקום מתאים אצלנו, ובנוסף (כמו שציינתי בכותרת של הפוסט), חברי הקהילה שלנו הם גם חברים אשר מעוניינים לצרף את המרכיב הזה לזהות שלכם. ולכן במקרה זה הם לא משקיעי נדל"ן בפועל, אלא חברים המעוניינים להיות משקיעים ומחפשים מקום תומך שיוכלו להתייעץ בו ולהעלות את הלבטים והחששות שלהם בנושא, במטרה להפוך לכאלה בהמשך.
מנסיוני, קהילה חייבת לתת מענה למרכיב זהות המשותף לחברי הקהילה, ללא הזהות הזו לטעמי זו לא באמת קהילה (או לפחות לא קהילה ממוקדת ולכן קשה יותר להשתייך אליה).
תנסו לחשוב מהו מרכיב הזהות בקהילות שלכם ותתמקדו במרכיב זה בתכנים שאתם מעלים בקהילה.