כל פוסט / הודעה / בקשה שעולה על ידי חבר קהילה - רצוי מאוד שיקבלו מענה!
זה מראה שחשוב לכם שלחברים בקהילה שלכם יהיה תמיד מענה. הם יעריכו זאת מאוד.
חוק ההדדיות לגמרי עובד כאן - יש לנו (בני האדם) מאין צורך בלתי מוסבר לעזור למי שעזר לנו (לפחות כך זה אצל רובנו). ולכן, גם אותם החברים אשר קיבלו מענה מאיתנו, ישמחו לעזור בהמשך לאחרים.
משהו נחמד שעשינו אצלנו בקהילה...
יצרנו קובץ Google Sheet שחילקנו לחוצצים, כל חוצץ הוא תחום/נושא מסויים הקשורים לקהילה.
כל פעם שראינו איש מקצוע/מבין דבר באותו התחום, רשמנו את פרטיו בחוצץ הרלוונטי.
בכל פעם ששאלו שאלה הנוגעת לנושא מסויים >> תיוג של האדם הרלוונטי מתוך הרשימה ("היי מיטל, האם תוכלי לסייע לנו כאן?").
אם אתם יכולים לענות – תענו להם גם אתם, אך הייתי ממליץ קודם לתת את האפשרות לחברי הקהילה להגיב ולעזור אחד לשני.
מאחר ואתם תראו שלאחר שאתם תגיבו (בתור מנהלי הקהילה), לרוב לא יגיעו תגובות נוספות אחריכם, מאין "כבוד" מסויים למנהל הקהילה או אולי אפילו "חשש" של חברי הקהילה, להוסיף משהו על מה שאתם כבר הגבתם.
כאשר עולה שאלה/בקשה בפלטפורמה של הקהילה שלכם, גם אם יש לכם את התשובה המושלמת, תחזיקו את עצמכם חזק :) ותנו לחברי הקהילה שלכם להגיב.
אם אתם רואים שאין תגובה תוך מספר שעות - השתמשו בנ"ל או הגיבו אתם ?