יחד עם הנגיף, הקורונה הביאה איתה גם הרבה מאוד שאלות ואי וודאות.
הקהילות נמצאות עכשיו בסוג של "מבחן", מאחר ומטרת מנהלי הקהילה כרגע היא להעביר את מרבית המשאבים העומדים לרשותם כדי להעניק תמיכה לצרכים הנוכחיים של חברי הקהילה שלהם עקב הקורונה.
בין אם זה בעלי עסקים אשר מצאו את עצמם מחוסרי עבודה, שכירים שיצאו לחל"ת או אנשים שלחוצים לדעת מה עושים עם הכסף שלהם המושקע בשוק ההון - האם למכור? האם לקנות? ?
זה הזמן שלנו, מנהלי הקהילה להיות שם עבורם, ולנסות לסייע להם עם האמצעים הקהילתיים העומדים לרשותנו, עד כמה שניתן. לשים את האינטרס האישי שלנו בצד, ולהיות שם עבורם. סולידריות חברתית.
מרכז עבורכם כמה רעיונות יפים לפעילויות תמיכה שעשו מנהלי קהילה (אני בין היתר) לחברי הקהילה שלהם:
- מנהלות הקהילה של "השכנים של בן גוריון" ו-"תושבי שכונת פלורנטין" העלו פעילויות פרגון מדהימות לבעלי העסקים המקומיים, אשר באופן טבעי חוטפים נזקים כלכליים עקב המצב.
- מנהלות "פורום נשים בתעשייה - קהילת המנהלות" יצרו שרשורים ממוקדים עבור חברות הקהילה שיצאו לחל"ת או עובדות מהבית.
- מי שמוביל קהילה בתחום של השקעות פיננסיות, מקבל בשבועות האחרונים מבול של שאלות לגבי תיק ההשקעות של חברי הקהילה: האם כדאי עכשיו למכור הכל? האם כדאי לקנות דווקא עכשיו? אולי כדאי להעביר את תיק ההשקעות לסולידי ולהחזיר אותו למנייתי כשהשוק יחזור לעלות?
בהחלט שאלות מצויינות שכולנו מעוניינים לדעת את התשובות עליהן ?
ולכן, החלטתי במסגרת "ערוץ הוובינרים" שאני עושה אצלי בקהילה בחצי השנה האחרונה, בה כל חבר קהילה מוזמן להעביר תוכן רלוונטי לחברי הקהילה - להקדיש את כל כולו לוובינרים בנושא השפעת הקורונה על תחום ההשקעות.
לסיכום, הקהילה שלכם זקוקה לכם כרגע כמעט יותר מתמיד.
חישבו באיזו צורה אתם יכולים להעניק לה מענה מיידי לצרכים העולים אצלה בימים אלה ובימים הבאים לבוא.
תוכלו למצוא מידע, טיפים, הרצאות וראיונות על ניהול קהילות דיגיטליות, העוסקים בין היתר בתהליך בניית הקהילה, עידוד מעורבות בקהילה, מודלים עסקיים, ויצירת קהילת לקוחות עבור בעלי עסקים
באתר, דף הפייסבוק או ערוץ היוטיוב.