היי חברים, ממשיך בפוסטים עם טיפים והמלצות לבניית קהילה דיגיטלית.
בפוסטים הקרובים אעסוק בנושא: *הבנת הצרכים של הקהילה*.
בתור מנהלי הקהילה, אנחנו חייבים (!) להבין את הצרכים העולים מתוך הקהילה שלנו. להיות קשובים לחברי הקהילה, לזהות צרכים שחוזרים על עצמם ולחשוב כיצד אנחנו נותנים להם מענה ראוי.
אחת הדרכים הנפוצות עבור מתן מענה לצרכים הוא באמצעות שרשורים תדירים שחוזרים על עצמם בכל פרק זמן קבוע - אחת לשבוע/שבועיים/חודש.
באותו ההקשר, דבר מאוד חשוב שצריך שיהיה בקהילה הוא ה"טקסיות" - לדוגמא שרשור שבועי. החברים יודעים שיש שרשור מסויים ביום מסויים ובשעה מסויימת וממתינים לו שיגיע, ממש כמו טקס.
כל שרשור כזה אמור לענות על צורך מסויים שעולה בקהילה, ובכדי לרכז את הכל במקום אחד, אנחנו יוצרים פוסט שרשור קבוע שבו החברים מגיבים לנושא השרשור.
לדוגמא, מספר שרשורים הקיימים אצלנו בקהילה:
★ שרשור עסקאות אקטואליות - בו החברים מעלים עסקאות להשקעה אקטואליות ע"פ פרמטרים מסויימים שהגדרנו מראש, וחברי קהילה המתעניינים יכולים למצוא כאן הזדמנויות השקעה.
★ שרשור וובינרים/מאמרים - בו החברים יכולים לשתף לגבי וובינרים רלוונטיים או מאמרים שכתבו ורוצים לשתף בהם את חברי הקהילה.
★ שרשור חיפוש עבודה/חיפוש עובדים בתחום ההשקעות - צורך שעלה מספר פעמים בקהילה ולכן יצרנו שרשור מיוחד עבור המטרה הזו.
★ שרשור קבוצות מאסטרמיינד - זיהינו שעלה צורך לבצע מפגשים איזוריים למטרת קבוצות למידה משותפות, רעיון מדהים (!) שעלה מתוך חברי הקהילה. יצרנו שרשור בו החברים יכולים לחפש חברים ללימוד משותף בהתאם למיקום הגיאוגרפי שלהם.